צלילת היכרות וחוויה

רוצים להכיר את העולם התת הימי במפגש לא מחייב? הצטרפו אלינו לצלילת היכרות. צלילת היכרות תספק לכם מפגש בלתי אמצעי עם סביבה חדשה של שקט, חוסר משקל והמון מינים של חי וצומח שטרם יצא לכם לראות ולפגוש. מדריך צמוד ומוסמך מטעם המועדון ילווה אתכם לאורך כל הצלילה וידאג כי לא תפספסו שום פרט. לפני הצלילה תקבלו תדריך מקיף על החוויה אותה אתם הולכים לעבור וכן יותאם לכם ציוד צלילה. משך הצלילה עצמה הוא כ 25 דקות ונגיע לעומק מקסימלי של 6 מטרים.

לרישום ובירורים אנא צרו קשר:  04-9521919 | 054-5879916

איפה מתקיימת צלילת ההיכרות?

צלילות ההיכרות מתקיימות בשמורת הטבע איי אכזיב. האתר נמצא בסמוך למועדון והגישה אליו נוחה. מלווים מוזמנים להתרווח על החוף או בבר-מסעדה של המרכז הימי.

מתי ניתן לעשות צלילת היכרות?

מועדון הצלילה של המרכז הימי אינדיגו מקיים צלילות היכרות לאורך כל השנה (פרט לחודשי החורף). יש לתאם מראש את הצלילה, כדי שנוכל גם לכוון את מועד הצלילה בהתאם למזג האוויר ומצב הים.

למי מתאימה צלילת היכרות?

צלילת הכירות מיועדת לכל אדם, ילד או מבוגר, שהינו בעל בריאות תקינה. גיל מינימלי לצולל הינו 8 שנים. קטין המעוניין בצלילת היכרות, חייב באישור הורה או אופוטרופוס.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, יש מלא הצהרת בריאות לפני השתתפות בפעילות צלילה. למילוי טופס הצהרת בריאות

איך הופכים צלילת היכרות לצלילת חוויה?

צלילת הכירות היא חוויה בפני עצמה, אך עם מעט מאמץ אפשר להפוך צלילת היכרות לחוויה שתנצר בזכרונם של יקירכם לזמן רב. יום הולדת לאדם יקר ובעל רוח הרפתקנית? חתונת זהב? הצעת נישואין? אנחנו יודעים לתרגם כל אירוע לצלילת חוויה. הגמישות והנגישות של צלילת ההיכרות הופכת אותה בקלות לרעיון למתנה נפלאה ולא רגילה.  אז במקום לשבור את הראש, פשוט תתקשרו אלינו ותנו לנו להפתיע את יקירכם.

 

לרישום ובירורים אנא צרו קשר:  04-9521919 | 054-5879916

צלילות הכירות בצפון - אכזיב
צלילות הכירות בצפון - נהריה
צלילות הכירות בצפון - חיפה
הצג
הסתר